WSPÓŁPRACA

Jak mogę rozpocząć współpracę?

Warunkiem nawiązania współpracy jest posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej.

Na adres hurt@midex.pl proszę wysłać następujące informacje:

  • numer NIP – Państwa dane zostaną ściągnięte z CEIDG
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres dostawy zamówień jeżeli jest inny niż adres siedziby firmy
  • informację na temat prowadzonej działalności czy są Państwo sklepem, siecią sklepów, sklepem internetowym lub hurtownią.

W odpowiedzi otrzymają Państwo dane do logowania do naszego serwisu platformy handlowej, na której dostępny jest cały asortyment wraz z cenami netto oraz aktualnymi stanami magazynowymi. Hurtownie dodatkową są obsługiwane przez naszych przedstawicieli handlowych.

W zakładce Oferta mogą Państwo zobaczyć przykładowe towary z naszego asortymentu.

Czy można współpracować z modelu dropshipping?

Nie oferujemy takiej możliwości.

Jakie jest minimum logistyczne?

Minimum logistyczne to 600 zł netto w cenach po rabacie klienta. Powyżej tej kwoty wysyłka oraz ewentualny koszt pobrania jest darmowy. Dla mniejszych zamówień koszt wysyłki to 12,20 zł netto lub wysyłki za pobraniem 14,70 netto. 

Jak wygląda płatność za zamówienie ?

Po otrzymaniu zamówienia internetowego dział sprzedaży wystawia fakturę proformę i wysyła ją na podany  adres e-mail. Po zaksięgowaniu płatności następuje wysyłka towaru. Drugą opcją płatności jest płatność za pobraniem (dla zamówień mniejszych niż 600 zł netto po rabacie klienta doliczana jest opłata zarówno za transport jak i pobranie).

Czy otrzymam rabat ?

Tak, rabat zależny jest od wielkości zamówienia netto. Dla sieci sklepów, hurtowni oraz jednorazowych dużych zamówień warunki handlowe są ustalane indywidualnie i zależą od kategorii produktów.

Czy rabat jest jednakowy i na całe zamówienie ?

Nie, każda kategoria produktów ma inny rabat. Dla rabatów indywidualnych główny rabat dotyczy grupy towarowej Import, Sport, Biżuteria. Na pozostałe kategorie rabaty są inne. 

Są kategorie na które nie udzielamy rabatu: Rowery, Hasbro, Lego, Little Tikes, Mattel, Paradiso, Rebel, Smoby.

Czy mogę zwrócić towar ?

Nie przyjmujemy zwrotów, prosimy o przemyślane zakupy.

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Orientacyjny czas realizacji zamówienie to 2 dni robocze. W okresach wysokiego sezonu (np. przed Bożym Narodzeniem) czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?

Faktura dołączana jest do paczki w przyldze lub w środku w kartonie.

Otrzymałem towar ale ilość nie zgadza się z tą na fakturze, co mam zrobić?

Prosimy o wysłanie maila do osoby która wystawiała fakturę z informacją o niezgodności. Prosimy o nie wysyłanie maili do kilku osób to tylko wydłuży proces rozwiązania problemu. W mailu prosimy podać następujące informacje:

  • numer faktury,
  • kod towaru oraz kod EAN,
  • brak lub nadwyżka,
  • ilość szt.

Dodatkowo prosimy o informację czy w przypadku braku towaru mamy wystawić korektę czy dosłać towar a w przypadku nadwyżki czy możemy wystawić fakturę na nadwyżkową ilość czy mamy odebrać towar. Państwa zgłoszenie trafia do osoby która przygotowywała towar i sprawdzany jest stan magazynowy niezgodności w towarze. Po weryfikacji jeżeli nasz stan magazynowy jest zgodny poprosimy Państwa o ponowne sprawdzenie dostawy (zdarza się że towar spakowany jest w 2 miejscach w trakcie wysyłki). Dla niezgodnego stanu wystawimy korektę/doślemy brakujący towar lub wystawimy fakturę na nadwyżkę/ odbierzemy nadwyżkę.

Otrzymałem towar, ale przesyłka była zniszczona co mam zrobić?

Jeżeli są widoczne uszkodzenia paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, w momencie doręczenia paczki. Jest to bardzo istotne ponieważ protokół spisany w późniejszym terminie jest podstawą do odrzucenia reklamacji i braku wypłaty odszkodowania przez firmę kurierską.

Dla uszkodzeń które nie zostały spowodowane uszkodzeniem paczki a zostały zauważone zaraz po dostawie prosimy o wysłanie maila do osoby która wystawiała fakturę z informacją o uszkodzeniu. Prosimy o nie wysyłanie maili do kilku osób to tylko wydłuży proces rozwiązania problemu.  W mailu prosimy podać następujące informacje:

  • numer faktury,
  • kod towaru oraz kod EAN,
  • ilość sztuk uszkodzonych,
  • zdjęcie uszkodzeń

Ile mam czasu na zgłoszenie niezgodności w dostawie ?

Niezgodności w dostawie prosimy zgłaszać niezwłocznie po przyjęciu dostawy tj. do 3 dni roboczych.

Jak zgłaszać reklamacje?

Czas na zgłoszenie reklamacji to 2 lata co oznacza, że mają Państwo tyle czasu na zgłoszenie uszkodzeń w towarze od daty zakupu towaru. Dla stałych klientów rozliczamy reklamacje w cyklu kwartalnym/półrocznym. Specyfikację uszkodzonych towarów (kod produktu, ilość szt, faktura zakupu, rodzaj uszkodzenia) należy przesłać do pani Barbary Marzec (bmarzec@midex.pl). Po weryfikacji listy w zależności od rodzaju uszkodzeń i liczby uszkodzonych sztuk poprosimy Państwa o przygotowanie towaru do odbioru przez kuriera lub otrzymają Państwo korekty oraz poprosimy Państwa o wypełnienie i odesłanie protokołu zniszczenia.

Kontakt do naszego zespołu sprzedaży:

Barbara Marzec – bmarzec@midex.pl tel 12 293 04 36

Agnieszka Sierak – asierak@midex.pl tel 12 293 04 36

Izabela Rumas – irumas@midex.pl tel 12 293 04 30

Paulina Starzycka – pstarzycka@midex.pl tel 12 293 04 35

Łukasz Łabędź – llabedz@midex.pl tel 12 293 04 44

 

Platforma

Jakie ceny pokazuje platforma?

Na platformie są ceny netto przed indywidualnym rabatem.

Mam nowy adres dostawy, gdzie go podać?

Prosimy o umieszczenie nowego adresu dostawy w notatce do zamówienia, jeżeli zmiana jest stała prosimy o taką informację na mail hurt@midex.pl, wtedy zmienimy adres na stałe na platformie i w naszym systemie sprzedażowym.

Co oznacza 12/48 przy nazwie towaru ?

12 to liczba sztuk w inner lub liczba szt w display, 48 to liczba sztuk w kartonie

 

Klienci detaliczni

Zakupiłem wasz produkt z sieci handlowej/ markecie/ hurtowni czy mogę u Was reklamować?

Nie, towar proszę reklamować w miejscu zakupu na podstawie posiadanego paragonu/faktury. Nie mamy z Państwem umowy kupna – sprzedaży która jest podstawą do reklamacji.

Czy mogę dokupić części zamienne ?

Niestety nie, nie dysponujemy częściami zamiennymi. Uszkodzony produkt należy reklamować w miejscu zakupu.